Internship oferit studenților brâncoveni de către compania Oriflame
Doamnele Ioana Onica și Diana Armăsaru, reprezentantele companiei Oriflame, s-au întâlnit miercuri, 11 noiembrie, cu studenții Universității Constantin Brâncoveanu din Pitești pentru a le prezenta noul program de internship al companiei.
În cadrul acestui program, studenții pot acumula cunoștințe de marketing, vânzări, comunicare și leadership și își pot forma echipe pentru a atinge nivelul de performanță stabilit.
La finalul stagiului de practică, dacă studenții și-au au îndeplinit target-ul, Oriflame le plătește anul de studiu sau le oferă contravaloarea lui.
Diana Armăsaru: Povestea noastră
Fondată în 1967 de către doi frați și prietenul lor, Oriflame este în prezent o companie internațională de produse cosmetice și Wellness care folosește metoda vânzării directe în peste 60 de țări de pe tot globul. Gama largă de produse cosmetice și Wellness suedeze naturale sunt puse în vânzare prin intermediul unei forțe de vânzări de aproximativ 3,6 milioane de consultanți independenți, care generează vânzări anuale totale de peste 1,5 miliarde de euro.
In România, compania Oriflame susține antreprenoriatul la orice vârstă. Cel mai recent proiect este cel în care studenții care ajung la un anumit nivel de performanță vor primi o sumă de 3000 Ron pentru a-și achita un an de studiu sau, dacă sunt la buget, pot investi acești bani în dezvoltarea lor.
Ioana Onica: ORIFLAME a lansat un program pilot pentru studenți, care a fost primit cu mare entuziasm.
Pentru că: angajatorul cere experiență unui absolvent de facultate, studentul are nevoie de independență financiară, un job ca MC sau chelner nu îi oferă șansa dezvoltării personale și profesionale, pentru că stima de sine crește când ai satisfacția lucrului bine făcut, pentru că facultățile cer adeverințe de practică și pentru alte zeci de motive, Oriflame a făcut studenților o propunere inedită:
"vino să demonstrezi că vrei să înveți, construiește strategii de marketing, acționează in vederea măririi bazei de clienți, comunică online și offline unui public țintă, pune bazele primei tale afacerii....cu ajutorul nostru și îndrumat de noi, iar Oriflame îți plătește taxa de școlarizare dacă îți atingi target-ul".