La eveniment au participat studenții din anul II ai Specializărilor Management și Marketing și studenții francezi care studiază la Universitatea Constantin Brâncoveanu în cadrul programului Erasmus +.
D-na lect. dr. Camelia Rizea le-a prezentat participanților semnificația Zilei de 1 Decembrie și simbolurile naționale, Imnul și Drapelul României și i-a invitat pe studenți să își prezinte lucrările.
Mariana Enache, studentă la Marketing, în anul II, prin lucrarea „Best places to visit in Romania”, i-a invitat pe cei prezenți să călătorească prin țara noastră cât mai mult și să nu uite să viziteze Castelul Peleș, Castelul Bran, Hotelul de Gheață de la Bâlea, Transfăgărășanul sau Salina Turda.
Claudiu Achim, student la Marketing, anul II a prezentat lucrarea „What do you know about Romania?” și a punctat aspectele pentru care România este cunoscută în întreaga lume: tradiții, gastronomie, personalități.
Studenții francezi, Agatha Faudot și Samuel Anav le-au arătat celor prezenți imaginea României, văzută pentru prima dată, printr-un film foarte interesant, intitulat „Unforgetable Romania Trip”. Filmul a surprins modul în care cei doi au descoperit orașul Pitești, primul contact cu studenții români, vizitele în Brașov și București și participarea la parada de Ziua Națională a României.